Bff :*

BFF !?
Jag kan inte se något negativt att ha en riktigt bra kompis ENDAST positivt att ha en riktigt bra kompis !!
SKIT. I. Vad. Alla. Andra. Fucking.säger.  
Jag bara undrar vad är det för fel på att ha en bästis ? Jag är en sådan som håller mig till en person typ;) och det är min bästis Cornelia, sen kan det ju vara så att jag inte världs populär men jag bryr mig allvarlig inte. Alla får tycka vad de vill om mig bara de håller käft, snackar någon skit om mig då smäller jag till dom...
Även om jag skulle haft 1000000 bästisar så skulle jag inte tåla bullshit snack ! Det är något jag har varit med om till stor del och nu sätter jag mina gränser på vad sträcker lägger sig! Du ja. Behandla mig som du vill men du kommer inte undan med det, jag bara ligge och väntar på att du kommer snart vet inte när eller var du slår till men jag vet att fu kommer göra det ! Och jag hatar tanken på det.. Men jag har min bff och om jag skulle haft fler så skulle det omöjlig varit en hemlighet 100000 kan omöjlig hålla käft men 1 KAN!!


Kommentera här: